30 Temmuz 2016 Cumartesi

Tayland

2011 yılınının kış aylarında plan yapmaya başladım aslında 2012 nin yaz ayında 2 ay tatil yapacağım diye ama nereye gideceğime karar vermemiştim. Sonra bir an aklıma Tayland geldi.
başlarda çılgınca gelmişti. kendi kendimi 3 ay boyunca telkin ettim. ya adamların dilini bilmessin dinini bilmezsin antalya varken ne işin var orda diyerek tabi şeytan dürttü bir kere ve sonunda dayanamadım. ellerim titreye titreye aldım bileti:) aslında baya bir zor oldu desem yalan olur girdim siteye aldım. Ve zamanını beklemeye başladım. gezmeyi seviyorum kendime göre çılgınım belki ama o kadar da değildim aslında ama kim soktu aklıma bilmiyorum. Ve sonunda topladım valizimi çıktım yola uçağa binerken resmen ellerim ayaklarım boşalıyordu. o kadar heyecan var yani sonunda bindim uçağa yan koltukta oturan bayanla tanıştım. sorular sormaya başladı işte ben de anlattım durumu oda bana başladı Tayland ı anlatmaya oraların çok güzel olduğunu gezilecek görülecek çok yer olduğunu plaj larının süper olduğunu yemeklerini falan anlattı. Ben daha bir heyecan yapmıştım. Ve sonunda uzun bir yolculuktan sonra uçak indi. indikten 2 saat sonra hissettiklerim buyrun:   Samimi ve sevgi dolu eğlenceli, egzotik ve tropikal, kültürlü ve tarihi,Tayland sürekli rahatlatıcı Tay masajı
gülümsemek için ışıltılı tapınaklar ve tropikal plajları altın renk kumları ile mükemmel bir ülke.
Kutsal Mekanları 
Gök dünya bu Budist milletin dinlerine çok bağlılar. tapınakları  Pırıl pırıl ve Buda heykelleri genelde altın oluyor yada ben öyle sandım:)  Antik Hint inciri ağaçları törenle  ölenlerin ruhlarını onurlandırmak için kutsal beze sarılır, servet-getiren türbelerin çelenk-festooned panoları koğuş sırasında trafik kazaları kapalı, mütevazı evleri yanı sıra anıtsal merkezleri süslerler.Ziyaretçiler Chiang Mai meditasyon inziva, merkezi çok güzel  kuzeydoğu Tayland'da dini festivaller, yeraltı mağara türbelerinde  sohbete katılabilirsiniz. Kanchanaburi Phetchaburi ve kuzey Tayland tepenin tapınaklarıvır. Bu Cömert Tablo karşısında buraya hayran kaldım,

Tayland mutfağı

Tay mutfağı Tay kültürünün temel yönlerini ifade eder: cömert, sıcak, canlandırıcı ve rahattır. Keskin limon, kokusu kavurucu biberler ve dolgun deniz ürünleri  - Her Tay çanağı taze yerel malzemelerle doludur. Baharatlı, tatlı, tuzlu ve ekşi: zengin bir ulusal menü dört temel tatlar etrafında inşa edilmiştir. bu mükemmel ülkemizde  Phuket adası gibi bir gerçek var ortada:) herkeze tavsiye ederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder